tisdag 17 mars 2009

Skriva personligt brev åt någon annan

Vi hjälper våra kunder med deras personliga brev. Det är en mycket intressant uppgift. En av de jag tycker är mest spännande. En del tycker det är fel att ta hjälp för en sådan sak. Själv tycker jag det är klokt att ta hjälp för att göra någonting så bra det bara går.

Ofta jobbar vi i en redaktörsroll. Vi har en text att utgår från och föreslår korrigeringar, omdisponeringar och nya stycken. Genom att vända och vrida på texten och anpassa den efter jobbet som söks blir ofta resultatet mycket bra. Och det funkar! Här är två trevliga kommentarer jag fått från två av mina kunder;

"Hej Pelle!
Ville bara att du ska veta att din hjälp med att strukturera upp och korta ner mitt ansökningsbrev fungerade :-) Jag har nu fått ett bra jobb och vill passa på att tacka dig en en gång för hjälpen."

"Bra skrivet. Du är duktig och till och med jag blev intresserad av mig själv =)"

Tjänster för privatpersoner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar