onsdag 13 januari 2010

Grattis! Jobbet är ditt

Den 6 mars 2009 skrev jag följande statusuppdateringar på mitt Twitterkonto

# Ska ägna helgen åt skrivande på min nya bok ute på landet.
# 3 grader ute. 3 grader inne. Elda!
# 5 grader. Sitter precis framför brasan. Hoppas inte Macen smälter.
# 13 grader och mössan är av. Smälter snö på vedspisen för att ha diskvatten.
# Dags att börja skriva! Starten var lite trög som synes.

Men nu är boken i alla fall klar! Den heter "Grattis Jobbet är ditt" vilket också är hela syftet med den. Att du som läsare ska få höra just den frasen.
Kolla in förhandserbjudandet här:
Grattis! Jobbet är ditt



1 kommentar:

  1. Hej, jag letar efter svaret på frågan "Hur anger jag de år som jag studerat på ett riktigt sätt?"

    Det finns många tips om hur man "fixar" luckor i sitt CV, men inte mycket om hur man gör om man studerat några år, kompletterat ett år senare och sen läst en sista kurs 2010 i sin examen. 1999-2004,2005,2010 ser inte bra ut.
    Svarar din bok på min fråga? /Laura

    SvaraRadera